Convocatòria “Programa +Escola” de Fundació La Caixa

Publicat el programa +Escola, una convocatòria per a centres educatius d’entorns vulnerables que ofereix la Fundació “la Caixa”. L’organització preveu fer una videoconferència per als centres interessats dia 29 d’abril a les 15.30 hores. El termini de sol·licituds finalitza el 14 de maig.
La formació d’Altes capacitats a l’àmbit educatiu surt a IB3

Per veure el vídeo sencer: https://www.facebook.com/reel/1238212841226227


















